GARANTINIS PREKIŲ APTARNAVIMAS IR PREKIŲ GRĄŽINIMAS
Garantinis aptarnavimas:
1. Prietaisui suteikiamas garantinis laikotarpis, nurodytas garantinėje kortelėje, skaičiuojant nuo pardavimo datos. Garantiniu laikotarpiu šalinami gedimai, atsiradę dėl surinkimo klaidų ar prastos kokybės medžiagų.
2. Garantinis aptarnavimas atliekamas, jei pateikiama garantijos kortelė. Kortelė, kurios bent viena grafa neužpildyta ar trūksta pardavėjo parašo bei antspaudo, laikoma negaliojančia.
3. Garantija nesuteikiama tokiais atvejais:
• prietaisas naudotas nesilaikant eksploatavimo sąlygų, numatytų instrukcijoje;
• prietaisas mechaniškai arba kitaip pažeistas;
• gedimas atsirado dėl per aukštos įtampos ar jos šuolių (dėl kliento ar nesant jo kaltės);
• naudojant prietaisą ne pagal paskirtį;
• dėl savaiminių detalių nusidėvėjimo(anglies šepetėliai (angliukai), laidai, akumuliatoriai, jungtys, įrankių laikikliai ir kt.);
• gedimams, kuriuos sukėlė į vidų patekę pašaliniai daiktai, medžiagos, skysčiai;
gedimams, kuriuos sukėlė stichinės nelaimės (žaibas, potvynis ir pan.);
• gedimams, kai nustatomi prietaiso perkrovimo požymiai;
• gedimams, atsiradusiems naudojant medžiagas ar atsargines dalis, kurios nėra originalios arba rekomenduojamos gamintojo;
• jei įrenginys buvo ardytas ar kitaip paveiktas.
Prekių grąžinimas:
Vartotojų įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2014 m. liepos 22d. Lietuvos Respublikos vyriausybės nutarimu Nr. 738 “Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo”.
Jei gauta prekė Jums nepatiko, turite teisę per 14 dienų nuo jų pristatymo dienos jos atsisakyti ir atgauti sumokėtus pinigus. Jums nereikia nurodyti atsisakymo priežasčių. Prekę grąžinti galite šiais būdais:
Atnešant ją į bet kurią Torx.lt parduotuvę;
Per siuntų tarnybos VENIPAK kurjerį.
Visas išlaidas, susijusias su prekės grąžinimu, apmoka pirkėjas.
Prekės keičiamos ir grąžinamos pirkėjo rašytiniu prašymu, jame nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numerį, datą, prekę, kainą, pristatymo datą.
Grąžindami prekę, prie prašymo Jūs turite pateikti daikto pirkimą iš mūsų parduotuvės įrodančius dokumentus bei prekės garantiją patvirtinantį dokumentą, jeigu toks yra. Pirkimą įrodančiais dokumentais gali būti laikomi kasos aparato kvitas, pirkimo-pardavimo kvitas, PVM sąskaita-faktūra, sąskaita-faktūra, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašas, mokėjimo kortelės skaitytuvo čekis ir kita.
Jeigu Jūs neišsaugojote prekės pirkimo-pardavimo dokumento, prekė gali būti keičiama arba vykdomi kiti Jūsų prašyme nurodyti reikalavimai tik pardavėjui sutikus.
Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas, grąžinamas toje pakuotėje, kurioje jis buvo pristatytas. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota. Grąžinamas daiktas turi būti nenaudotas, nesugadintas, nepraradęs prekinės išvaizdos, išsaugotos jo vartojamosios savybės, pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija.
Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.
Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu (pavyzdžiui, Jums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą).
PASTABA. Prekės atgal nepriimamos, jeigu buvo pagamintos pagal specialius kliento asmeninius poreikius.
Pardavėjas, priėmęs ir įvertinęs pirkėjo grąžinamą prekę, ne vėliau kaip per 14 dienų, turi grąžinti pirkėjui sumokėtus pinigus.